(港) USB OTG,USB 禮品 推薦

連低頭族都願意抬頭?手機當道,OTG唔少得!

 

  到底係咩好嘢,連低頭族都想抬起頭看?

  原來係USB OTG~咁唔怪得啦...畢竟呢個係科技嘅新潮流啊!尤其係對低頭族嚟講,係一個方便到爆炸嘅好物啊!

  話說USB OTG,來頭一D都唔細。從1998年,IBM發明出第一個USB後,一堆廠商開始跟進。USB就係咁變得更加強、更快。終於呢幾年,有人想為手機設計專門嘅USB。 ( 我諗有好大一部分係因為低頭族當道... ) 總之,USB OTG,就係低頭族嘅「祈願」中誕生。

  BTW,USB OTG真係方便!最好嘅部分就係可以直接接上手機用。因為我相信你同我一樣,一諗到要將手機相SAVE入電腦,就覺得煩到死。有時候心血來潮,下定決心要SAVE,結果電腦都未開就放棄。

  USB OTG嘅出現,就好似一道黎明嘅曙光,照亮我哋「清空手機」嘅夢想。

  佢只要接上手機,就可以直接存取手機嘅資料,完全唔洗驚動到電腦;當然啦,佢都可以用係電腦,就好似一般嘅USB一樣。真係能屈能伸啊!(咦?)

  係手機當道嘅今日,咁好嘅嘢,真係好潮嘅USB 禮品推薦。因為你嘅送禮對象...我估...應該有一半係低頭族!(好啦!我自認先囉...)所以,根據統計原則...要搵CP值最高嘅USB 禮品推薦,呢種USB OTG就係最好嘅選擇!符合大多數人嘅需求嘛...係唔係?

 

arrow
arrow
    文章標籤
    USB OTG USB 禮品 推薦
    全站熱搜

    greatgift456 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()