close

 

 

櫻桃小丸子收藏大公開!!!粉絲們都有嗎?

 

要講係幾時鍾意上櫻桃小丸子,年代已經遠到諗吾到,印像中細個放學後打開電視最愛嘅,就係櫻桃小丸子喇。可能小丸子小學三年級嘅生活與及思想,都同當時懶散愛睡覺嘅我好似啦~總覺得電視果細佬就係我(笑

長大之後,人嘅煩惱都跟住變多,但不變嘅電視依然放櫻桃小丸子,唔記得咗邊一年作者櫻桃子同佢先生離婚之後,就冇人繼續畫,故事都停咗好一陣。但又唔知邊一年,又有新嘅團隊繼續推出新嘅櫻桃小丸子,故事更顯得多元生鬼。睇住單純又蠢嘅小丸子平時,又開始羨慕起天真爛漫,一直到我出社會做嘢,呢卡通依然持續

 

唔經唔覺,自己都默默收藏咗好多櫻桃小丸子周邊商品,有啲創意禮物 hk,而有啲展覽紀念品,今日就分享一下究竟我收藏咗啲櫻桃小丸子周邊商品~

  • 櫻桃小丸子25周年紀念展-杯墊

 

 行卡通人物展最興奮嘅事莫過於行創意禮物 hk區,呢個陶瓷杯墊摸起質感好好,唔粗糙,而且吸水嘅,有咗小丸子同學陪你飲咖啡飲茶仲幫手吸水,睇住睇住,真係好窩心~

  • 櫻桃小丸子手機殼

 

好啦~我承認有啲唔敷使用,因為小丸子嘅頭太重拉,如果好長擺台上手機,真係好怕頭髮會跌漆,於真係收藏品(苦笑~

係好得意呀,粉絲們就一定要入手嘅呀

  • 櫻桃小丸子USB手指

 

太具實用性嘞,而且造型都係櫻桃小丸子電影-嚟自義大利嘅兒童劇中嘅浴衣造型,成個超可愛嘅啊!立馬收購! ! !

  • 櫻桃小丸子2017台曆

 

 

對於辦公一族嘅我嚟講,台歷嘅存在係好重要嘅,今次收到櫻桃小丸子台歷,成個要跳辦公台啦

而且每個月都可以睇到同風格嘅小丸子,睇到動畫卡通上嘅樣貌,想必呢一成年工嘅心情絕對大好!

 

即管身邊啲人都話我點成日睇啲童言童語嘅櫻桃小丸子,成個永遠長唔大嘅細佬,但我覺得成長後要面對嘅嘢太多太複雜,回歸一粒赤子之心唔係一種成熟

 

arrow
arrow

    greatgift456 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()