close

 

新海誠動畫電影《你的名字》觀後感,你記得D咩?

 

 

 

今年八月底係日本上映嘅動畫電影「君の名は」《你的名字》,立刻造成廣大迴響,呢部電影係目前唯一追上宮崎駿百億日圓票房嘅日本動畫電影,連霸日本數週票房冠軍,更榮獲得西班牙錫切斯影展最佳動畫長片獎。

 

而香港今年十一月一號正式上映,其實係香港未上映之前,網路早已引起左一陣旋風,我真係好奇到底呢部係一部點樣嘅電影可以甘令日本影迷瘋狂?

 

於是上映嘅第一日,就迫不及待拉住屋企嘅老媽子一齊入電影院觀賞。講實在連老媽子都無接觸過日本動畫,睇完後都驚嘆呢部電影嘅情感鋪陳係深刻且細膩嘅,要話係愛情片?科幻片?定係神怪片?我地真係難以為呢部電影下定位。

 

之所以難定位,我同老媽子認為劇情係以日本傳統文化嘅象徵與價值為主軸,令人覺得男女主角之間唔單單只係因愛情而相遇,而係透過人類文化所展生嘅「結」令佢地相遇,無論係身體定係情感都纏繞於無形之間。而又因時空距離嘅錯開,令人誤以為係某種科學上嘅自然現象,亦就係相同時間軸上有唔同嘅空間,而呢D都係平行進行嘅。好吧,有D扯得太遠啦。

 

所以話,有愛情有奇幻亦有日本文化意義,難怪票房會甘高,更吸引唔同族群嘅人前來觀看(例如我老媽子),因為可以各自滿足想要睇嘅慾望阿~

 

後來,我問老媽子想睇呢部片嘅慾望係咩呢?佢竟然答:「比起妳想睇嘅愛情,我睇嘅係日本文化以及動畫嘅唯美逼真技術。」

 

恩,或者我呢篇觀後感比佢寫會比較好吧。(冏)

 

有人話,好多日本動畫為左令影迷留下更深嘅印象,會利用真實嘅場景加入動畫中,一如最後男女主角相遇嘅紅色手扶梯,最為經典,而事實上係真實世界中,就位於東京嘅須賀神社前。呢個的確吸引好多粉絲前來觀光同拍照,我相信呢個都係日本動畫促進國家觀光嘅必備手法吧。

 

講到觀光,真係睇完《你的名子》後,我同老媽子真係討論下一趟旅程想去日本走走,而又礙於長輩嘅記憶力退化,可能護照、機票、車票,要準備個護照夾比佢帶好,甚至我仲要搵果種有線可以掛頸嘅護照夾才穩妥,當然都要遵循走到邊買到邊嘅原則,舉凡有關當地文化嘅紀念品製作,應該都唔會放過,如果話要延伸對呢次日本動畫嘅熱愛,有關《你的名子》嘅紀念品訂製,例如紅色繩結,好似都唔錯,好吧又扯得太遠啦。

 

總之,不得不佩服日本動畫導演新海誠今次嘅新作品《你的名子》,真係為我地帶來好多唔同嘅感受,甘到底呢部電影所帶來嘅震撼,因而令我地記住左D咩呢?我諗唯一相同嘅係,佢令日本文化更加鮮明同清晰嘅存畫活係動畫中,亦令唯美嘅畫面存留係心中,回味無窮深刻嘅感動。最後更有個美好嘅結局,比迷茫嘅人存有希望。

 

重要嘅係,佢令我同老媽子有想去日本觀光嘅動力!

arrow
arrow
    文章標籤
    護照夾 紀念品訂製
    全站熱搜

    greatgift456 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()