close

 

 

「呢題,我答錯左?」《荼蘼》帶你搵人生嘅解答

 

 

 

 

根據新唐人新聞報導指出,導演王小棣係今年2016年籌拍電視劇「植劇場」系列,首部開拍作品「荼蘼」就搵來五年未接台劇嘅金鐘影后楊丞琳擔任女主角,呢部劇係編劇徐譽庭最新作品,導演係由王小棣親自上陣,另外搵來導演黃天仁共同執導。呢次首次合作,楊丞琳打算要補翻五年未接台劇嘅空缺,好好過足戲癮。

 

其實早係「荼蘼」開播之前,一直係楊丞琳粉絲嘅我就好迫不及待要睇啦,雖然話佢早期嘅作品屬誇張、可愛嘅愛情劇為主,但同時係歌手嘅佢,拋開左可愛教主以及專輯搭配號多可愛紀念品訂製嘅時期,經過歲月同年齡嘅增長,總覺得近三十歲嘅女人,渾身散發出內心嘅自信同深沉嘅魅力,更唔好呢個時期做嘅戲,有幾甘吸引人。

 

劇中鄭如薇(楊丞琳飾)同湯有彥(顏毓麟飾)係一對平凡嘅戀人,原本兩人交往為生活、為彼此嘅未來一齊努力打拼,而因為如薇工作嘅關係,有機會到上海發展,好唔容易倆人決定一齊過去為美好嘅生活奮鬥,而卻因為有彥爸爸嘅意外,令兩人對於未來嘅規劃開始出現分歧。係如薇寫左一封郵件,話比自己真實嘅想法後,是米傳送嘅果下,戲劇產生左AB以及C方案,唔同嘅方案代表如薇唔同嘅決定而有唔同嘅人生發展。

 

藉由唔同方案嘅劇情穿插,帶觀眾睇睇,其實呢D情況同日常對話,都真實甘發生係你我嘅生活中,甘到底邊一個方案先係岩嘅呢?呢個就係成部戲最吸引人嘅地方,我地總係希望可以係做選擇前就知道答案係咩,但人生唔會告比你知,既然做左決定,就要好好往前走。

 

呢部戲雖然係單元劇,集數唔多,但我真係好鍾意楊丞琳飾演嘅如薇,佢講嘅每一句話,每一個表情都深深甘牽入我心,鍾意到連搭地鐵都要手機搭配移動電源,重複播放來睇,而植劇場嘅紛絲專頁係擷取台詞來做經典回顧,真係想將果D畫面通通擷取印成海報做紀念品訂製呢!

 

目前「荼蘼」仲未播完,網路上就迴響左號多觀眾對於最後嘅結局,到底邊一個方案先是岩嘅?如薇所謂嘅幸福人生到底係咩呢?而有左各種分派。我諗,呢樣已唔單止係大家手機配搭移動電源一齊睇嘅支持行為啦,而係無形之中,我睇將對於生活嘅認知同理想,透過呢部劇而釋放出來,呢樣的確對號多人來講有好多生活上呼應嘅點。但係我認為,無一種人生方案係絕對岩或絕對錯嘅,只係一個選擇,重要嘅係,你想點樣過?

arrow
arrow
    文章標籤
    移動電源 紀念品訂製
    全站熱搜

    greatgift456 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()